Cauta

luni, 1 februarie 2010

Un nou inceput...

          2010... februarie... ianuarie.. luna cu rata cea mai mare a divorturilor... sa fie oare pentru ca la inceput de an lumea simte nevoia unei schimbari? Poate.. si eu simt nevoia unei schimbari...am facut cunoscuta pasiunea mea.. activitatea care ma relaxeaza.. si pe care o fac cu placere... e timpul totusi sa merg mai departe.. sa arat mai mult. O sa incerc sa va dezvalui din “secrete”, o sa va arat cum niste materiale banale si poate chiar inutile se pot transforma in chestii dragute care pot sa lua forma unui cadou si pot “provoca” zambete si hug-uri, o sa va arat cum niste chestii uitate in dulap... cum ar fi o camasa barbateasca pe care nu o mai poarta nimeni .. se poate transforma in ceva dragut care da savoare unei tinute.. si lista continua.. Anul acesta.. o sa ma joc cu ideile mele.. cu ideile altora ... cu textile.. cu staniol.. cu carton.. cu plastic.. cu plastilina.. cu tot ce-mi cade la mana.. iar rezultatele jocurilor mele o sa vi le arat imaginandu-mi cum va uitati la monitor si zambiti.. scopul meu e sa va “fur” zambete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ajutati-ne cu sugestii sa marim numarul "dulciurilor"