Cauta

joi, 25 februarie 2010

Old things new things...

Am in plan de ceva vreme.. sa va arat voua fetelor.. cateva din lucrurile mai interesante si inedite pe care le-am facut anul trecut si respectiv la inceputul anului acestuia. Ma gandeam ca ar fi frumos sa incep tocmai cu cadourile si ideile fetelor mele.. asa ca mai jos veti vedea cateva din cadourile daruite de craciun si cu alte ocazii celor mai drage mie amatoare de dulciuri :P.



Manuselele astea "fashion" cum le spun eu, datorita lipsei utilitatii :D se pare ca au facut senzatie in randul prietenelor mele, pe la inceputul iernii motiv pentru care au si primit multe din ele astfel de cadouri de craciun :P.

Cutiuta de bijuterii a Alisei... cand am vazut modelul cu buburuza asta draguta.. m-am si gandit la Alisa.. vesela.. draguta ca si ea..

Bluzita asta a fost facuta acum ceva vreme... Viky se cam indragostise de ea.. asa ca am "upgradat-o" cu niste ciucurei pufosi si i-am daruit-o in apropierea Craciunului si a zilei sale de nastere :P.


Inceput de toamna... o vestuta fluffy si niste cercei asortati sa prevesteasca iarna cu frigul ei (Andreea sa le porti sanatoasa :P ).
Cam atat fetelor pe azi.. o sa revin zilele urmatoare cu chestii noi.. transformari.. sfaturi.. martisoare (ca tot vine primavara :P )

Un comentariu:

Ajutati-ne cu sugestii sa marim numarul "dulciurilor"