Cauta

sâmbătă, 13 februarie 2010

o zi de 13

Ma gandeam ca ar fi frumos ca fetele mele.. "fericite" de dulciurile facute de mine sa ma cunoasca.. Ma gandeam sa fac asta ieri.. pentru ca a fost o zi as putea spune speciala pentru mine, dar o voi face in 13 februarie cu gandul ca am puterea de a schimba "legile firii" si a transforma ziua de 13 intr-una fericita si norocoasa. Ma numesc Lizuca (da da da.. Dumbrava Minunata.. si nu vin la pachet cu Patrocle :P ) ieri am facut 23 de primaveri ( primavara e mai putin mohorata decat iarna ;) ), nu cred in talent.. ci doar in exercitiu si imaginatie.. nu am nici o pregatire intr-ale artei.. defapt am terminat Sociologia... si ma chinui la ultimul an de Psihologie.. si-mi place sa ma joc cu culori.. materiale.. si de-acu` incolo o sa va arat si voua cum ma joc.. si cum puteti si voi sa va jucati daca vreti sa vedeti cum ia nastere ceva  sa spunem inedit (sa nu-i supra sau sub-estimam pe unii :)) )
PS: cam asa arata Lizuca :P


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ajutati-ne cu sugestii sa marim numarul "dulciurilor"