Cauta

sâmbătă, 21 august 2010

Lănțișoare Tomnatice

Fetelorrrrr din lipsa de rabdare m-am hotarat ca in aceasta minunata dupa-masa sa va arat accesoriile propuse de mine pentru aceasta toamna, sau ma rog.. o parte din ele... stiti voi.. cu moderatie.. sa nu se-ajunga la saturatie :D . Aveti  aici 3 lantzisoare cu frunzulitze, ghinda si ciucurel.. (ador ciucureii.. si-o sa ii mai intalniti pe la accesoriile mele.. sunt de-a dreptul adorabili :"> ). Ultimul lantisor e un mic experiment.. ador camuflajul.. si am spus sa incerc o combinatie mai "deosebita"... culorile oferite de materialul camuflat fiind in ton cu ce am vrut sa transmit eu cu aceasta mica colectie. Astept cu interes parerile voastre in ceea ce le priveste!!! Ah.. sa nu uit.. bineinteles aceste "bucatzele de toamna" isi asteapta domnisoarele sa le puna in valoare (le puteti achizitziona la 10 lei fiecare)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ajutati-ne cu sugestii sa marim numarul "dulciurilor"