Cauta

joi, 31 martie 2011

Tricot muștar

Gentuța de mai jos a fost făcută acum câțiva ani când încă eram la facultate. Datorită aspectului său puțin mai deosebit am hotărât să nu renunț la ea și să o fac cunoscută celor care nu se feresc de tricot și încă îl consideră „la modă”. Este o geantă destul de mare și încăpătoare după cum se poate vedea și în imaginea de mai jos și se poate strânge ca un sac cu ajutorul șnurului din partea de sus pe care eu l-am folosit să fac o fundiță, „prinsă” cu câteva agățători de haine în miniatură asezonate cu buburuze. Bareta este și ea din ață galbenă împletită însă, fapt ce-i dă o tentă de boho chic.. sau pe înțelesul domnișoarelor mai puțin familiarizate cu termenii din modă, de romantic. Deși inițial cerusem 35 de lei pe ea, am să o las la 25, aștept doritoarele să mă contacteze la shoponline00. 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ajutati-ne cu sugestii sa marim numarul "dulciurilor"