Cauta

luni, 20 decembrie 2010

Mulțumiri fetelor mele!!!

Bistrițenii au avut ocazia ieri să ia parte la primul târg de produse handmade din orășelul nostru frumos. Într-un fel lucrurile au fost cum mă așteptam: curiozitatea atrage lumea, criza îi face să înghită în sec și să meargă mai departe. Nu știu cum a fost pentru fetele mele că nu am apucat sa vorbesc cu toate, cert este că publicitatea intensă care s-a făcut a atras ceva lume în micuța cafenea și numai să își încânte ochiul cu câteva chestiuțe făcute manual. Doresc să le mulțumesc fetelor care au participat și chiar dacă am impresia că o parte din ele sunt dezamăgite, eu îmi doresc să putem repeta experiența. 
Cei care încă mai doresc să achiziționeze din produsele prezentate ieri la târg vor mai avea ocazia MIERCURI ÎN ART CAFE (PE BULEVARUL REPUBLICII) DE LA ORA 18:00 PÂNĂ SEARA când mai facem o mică întâlnire cu fetele să le arătăm „întârziaților” ce știm să facem. 
În curând vor fi disponibile pe blog și poze cu produsele fetelor și o listă de prețuri!





Vă pupă Lizuca !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ajutati-ne cu sugestii sa marim numarul "dulciurilor"